שירותי הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות מלאה כולל הפקת תלושי שכר

בעבר, היו בעלי עסקים קטנים מנסים לייצר את הנהלת החשבונות בתוך החברה, כאשר בד"כ, הייתה מנהלת חשבונות שניהלה את כל התהליך. כיום,  עם הסתעפות החוקים, החיובים והתשלומים מאוד חשוב להסתייע במשרד שמבצע שירותי הנהלת חשבונות, בודאי אם לא קיימת בחברה מחלקת כספים מנוסה שיודעת את העבודה. שירותי הנהלת חשבונות איכותיים הם מה שמבדיל בין עסקים הנמצאים עם היד על הדופק לגבי הסטטוס הפיננסי שלהם, לבין עסקים הנכנסים למערבולת של חוסר סדר וארגון, העלולים לפגוע בהם בהיבט הכלכלי ובהיבטים נוספים

דיווח לרשויות המס

דיווח לרשויות המס

שירותי הנהלת חשבונות דיווח לרשויות המס בעל עסק? אתה מחויב בדיווח למדינה  מי חייב לדווח לרשויות המס? איך מדווחים?דיווח לרשויות המס הוא חוב שמוטל על כל בעל עסק ברגע שהוא

קרא עוד ←
חשבות שכר והנפקת תלושי משכורת.

חשבות שכר והנפקת תלושי משכורת.

שירותי הנהלת חשבונות חשבות שכר חשבות שכר והפקת תלושי משכורת בעבר הלא רחוק תחום חשבות השכר היה אך ורק לבדוק את גובה השכר שמקבל העובד והאם הוא עומד בקריטריונים שנקבעו

קרא עוד ←
מאזן

מאזן

עובדים על זה. טיפה סבלנות

קרא עוד ←

אנחנו כאן לכל שאלה. דברו איתנו.

שירותי הנהלת חשבונות

חלק בלתי נפרד מהתנהלות עסקית נכונה, נבונה ותקינה, היא הסתייעות בשירותי הנהלת חשבונות. שירותים מסוג זה חיוניים עבור כל עסק, קטן כגדול. הם קריטיים להתנהלות של עסקים ותיקים וחדשים, חברות הזנק (סטארט אפ), תאגידי ענק ועסקים זעירים.. אם פעם היו בעלי עסקים מנסים לנהל את החשבונות שלהם באופן עצמאי, הרי שהיום – עם הסתעפות החוקים והחיובים – כולם חייבים להסתייע במשרד שמבצע שירותי הנהלת חשבונות. כך יש מי שמייצג את החברה מול רשויות המדינה, מול ספקים ומול העובדים.

מה כוללים שירותי הנהלת חשבונות?

שירותי הנהלת החשבונות כוללים:

חשבות שכר – חישוב תנאי השכר לעובדים בהתייחס לזכאות של כל עובד ולתנאי העסקתו.
דיווח לרשויות המס – דווחי חובה עבור כל חברה או עוסק עצמאי החייבים לדווח מדי שנה. ישנם בעלי עסק שיהיו חייבים לעשות זאת באופן חודשי או דו חודשי.
ליווי פיננסי – ייעוץ פיננסי וכלכלי לחברות ועסקים. בדיקת נתונים על כדאיות השקעות, ייעוץ בנוגע לפתיחת חברה, או להרחבת חברה קיימת וכן בניית תוכנית עתידית.

כיצד בוחרים שירותי הנהלת חשבונות?

גופים רבים מעניקים שירותי הנהלת חשבונות וקשה להחליט את מי להעדיף. לכן לפני שבוחרים חברה שתספק שירותי הנהלת חשבונות חשוב לוודא שני דברים עיקריים

  • החברה מנוסה ובעלת וותק בתחום – אף אחד אינו רוצה להיות שפן ניסיון ובוודאי בענייני כספים הדבר עלול להיות גורם סיכון. חשוב לקחת חברה ותיקה בתחום, בעלת מוניטין טוב, שליוותה עסקים רבים ולה מגוון רחב של שירותים.
  • חברה הנותנת יחס אישי – על אף שמדובר רק בשירותי הנהלת חשבונות שהם תחום פיננסי טהור, עדיין כדאי לוודא כי החברה מעניקה יחס אישי והוגן ללקוח ויודעת להתנהל אתו ברמה האנושית והנעימה. חשוב לציין כי שירותי הנהלת חשבונות נשארים לכל אורך חיי החברה ולכן יש לבנות יחסי אמון הדדיים בין מעניקי שירותי הנהלת חשבונות לבין הלקוח (כלומר החברה).

רואה חשבון הנותן גם שירותי הנהלת חשבונות

אמנם ראיית חשבון והנהלת חשבונות שניהם עיסוקים מתחום החשבונאות, אך לרוב, ההכשרה המקצועית של מנהלי חשבונות הינה בסיסית, יחסית לזו של רואה חשבון מוסמך. בנוסף, מנהלי חשבונות אינם רשאים לייצג את העסק בפני רשויות המס, כפי שעושה רואה חשבון. לכן, אם אתם מעוניינים לקבל את כל שירותי החשבונאות עבור העסק שלכם תחת קורת גג אחת ולחסוך זמן, כסף, משאבים והתנהלות מתישה מול גורמים שונים, בחרו רואה חשבון המתמחה גם במתן שירותי הנהלת חשבונות. רואה חשבון כזה יוכל גם לייצג את העסק שלכם מול רשויות המס וגורמים ממשלתיים וגם לבצע פעולות חשבונאיות פשוטות יחסית, אך מתוך היכרות עמוקה עם העסק שלכם ומצבו הפיננסי.

כיצד לבחור רואה חשבון אמין ומהימן?

כדי לבחור רואה חשבון שמעניק שירותי הנהלת חשבונות וגם נחשב לאמין במיוחד, כדאי להסתמך על המלצות ממכרים, קולגות ולקוחות מרוצים של אותו רואה חשבון. מכיוון שהתנהלות עם הכספים שלכם היא נושא רגיש, אל תתפשרו על איכות רואה החשבון שאתם עובדים איתו ובחרו רק את מי שזוכה להמלצות לבביות ומציג מעגל מרשים של לקוחות הנהנים משירותיו לאורך זמן.

גלילה לראש העמוד