שירותי ראיית חשבון

בחירת משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון

בחירת משרד רואה חשבון היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בהתנהלות של כל עסק, בכל גודל. חשוב לעשות את הבחירה הנכונה, על מנת שהעסק שלכם יתנהל וייוצג אל מול רשויות המס באמצעות רואה חשבון מקצועי, הבקיא בכל דיני המיסים והתנהלות חברות ולצד זאת, אמין ומהימן.

לרואה חשבון יש גישה לנתונים הפיננסיים של העסק וברבים מהמקרים גם יפוי כוח לבצע פעולות פיננסיות מסוימות בשם בעלי העסק ולכן, יש לבצע בחירת משרד רואי חשבון בקפדנות, להסתמך על המלצות של אחרים ולבחור רואה חשבון שהתקשורת איתו טובה וזורמת.

בחירת משרד רואה חשבון לעוסק פטור

נהוג להניח כי מי שנחשב לעוסק פטור (הכנסות שנתיות של פחות מ 102,292 ₪) לא זקוק לרואה חשבון, שכן הדיווח על ההכנסות וההוצאות מתבצע פעם בשנה בלבד. 

עם זאת, רואה חשבון מקצועי יכול לחסוך זמן רב בהתעסקות עם איסוף סיכום ההכנסות וההוצאות ושיגורן לרשויות המס וכמו כן, בקיא ומעורה בשינויים בחקיקה ובעדכונים חשובים העלולים להשפיע על התנהלותו של עוסק פטור.

בחירת משרד רואה חשבון לעוסק מורשה

עוסק מורשה הוא בעל עסק עצמאי עם מחזור הכנסות של מעל 102,292 ₪ בשנה (נכון לשנת 2022), או בעל עסק במקצועות מסוימים המוגדרים כעוסק מורשה מהיום הראשון לפעילותם, ללא קשר להכנסות. למשל: אדריכלים, עורכי דין ועוד. 

בניגוד לעוסק פטור הפטור מתשלום מע"מ, עוסק מורשה חייב בתשלום מע"מ והוצאות חשבוניות מס ללקוחותיו, אך במקביל הוא יכול לקזז את המע"מ מההוצאות השוטפות של העסק.

בחירת משרד רואה חשבון לעוסק מורשה היא קריטית, משום שהדיווח למע"מ צריך להתבצע מדי חודשיים. המעקב על ההוצאות וההכנסות צריך להיות הדוק יותר ולכן חשוב לבצע בחירת משרד רואה חשבון מקצועי ומהימן שיוכל לספק את כל השירותים לעסק בזמינות גבוהה.

בחירת משרד רואה חשבון לחברה בע"מ

חברה בע"מ היא ישות נפרדת מבעליה, שהם בעלי המניות והאחריות עליהם היא בערבון מוגבל (בע"מ). כלומר, אם החברה קורסת כלכלית, בעלי המניות חייבים לשלם רק עד גובה סכום הכסף שהשקיעו בה ורכושם והונם הפרטיים, לא נפגעים. 

בחירת משרד רואה חשבון לחברה בע"מ היא לא עניין של מה בכך, שכן מדובר בהוצאות ובהכנסות גבוהות בהרבה מאלו של העוסק הפטור ודיווחים שוטפים לרשויות המס. 

רואה החשבון של חברה בע"מ אמון בין השאר על הכנת ובקורת דוחות פיננסיים שונים ולכל ההתנהלות הכלכלית השוטפת של החברה ולכן חשוב לבחור משרד רואי חשבון המומחים בכך.

משרד רואי חשבון  גרינברג ושות' בפ"ת

משרדנו מטפל זה שנים רבות, למעשה משנת 1959 ו-3 דורות אחורה בלקוחות רבים מכל ענפי המשק ומתמחה אף בטיפול בעמותות ומוסדות ללא כוונת רווח, בתי אבות ענף הבנייה. אנו מספקים שירותי בוררות עסקית, בדיקות נאותות וייעוץ פיננסי לעסקים.

 

כבר 60 שנה שאנחנו מלווים את הלקוחות שלנו להצלחות

073-7374374  דברו איתנו

גלילה לראש העמוד