שירותי ראיית חשבון

עצמאי? אל תשכח להגיש דוח שנתי!

גופים וחברות שונות, נדרשים להגיש במקרים שונים דוחות כספיים. בכדי להגיש את הדוחות בצורה הטובה ביותר, נדרש להיעזר בשרותיו של רואה חשבון, אשר בודק את הדוחות הכספיים השונים, ונותן עליהם את חוות דעתו, מבקר אותך במידת הצורך, ומייעץ כיצד לערוך אותם באופן נכון יותר.

מהי ביקורת דוחות כספיים?


נדרש להציג על פי חוק דוחות כספיים, בפרקי זמן נתונים לגורמים שונים, כגון – לבנקים, ספקים, משקיעים, נותני אשראי, מס הכנסה ועוד, יש חובה לספק את הדוחות כספיים להצגת המצב הפיננסי של החברה, על פי פורמט קבוע ומוגדר.

דוח כספי חייב להיות מאוזן, מבוקר ומאושר ע"י רואה חשבון.

מדוע ביקורות דוחות כספיים חשובה?


דוחות כספים הן כלי לבחינת מצב החברה בהווה, ומתן כלים פרקטיים לשיפור והתקדמות עתידית. לכן דוחות כספיים אמורים לשקף את מצבה הכספי של החברה באופן הכי מדויק ומהותי. לצד הכנת הדוח הכספי, יש צורך בניתוח הנתונים והסקת מסקנות. מכיוון שלאדם או לחברה הנדרשים להכין ולהגיש דוח, אין את הידע הרחב והמספק בכל הנוגע לנתונים הכספיים של החברה ואופן הצגתה – בקורת הדוחות הכספים, על ידי רואי חשבון, היא דבר חשוב והכרחי.

מי רשאי לבצע ביקורת על דוחות כספיים?


ישנן חברות רבות, המעניקות שרותי ביקורת על דוחות כספיים, כגון מאזן שנתי, דוחות רווח והפסד, דוחות תזרימי מזומנים, דוחות התאמה לצורך מס הכנסה ועוד.

לרוב, בחברות המבצעות ביקורות על דוחות החברה, יועסקו רואי חשבון המומחים ומקצועיים בתחום, והחברה תכלול גם כלכלנים ואנשי מקצוע הקשורים לתחום הכספי, ומטרתם בחינת הנתונים הכספיים, ונתינת עצות לייעול ולשיפור הדוחות הכספיים של החברה. מלבד הידע של אנשי המקצוע, בתחום הכספי, יש להם גם ראייה עסקית, שמטרתה, לעזור לך הלקוח בכל הנוגע לקידום העסק שלך, מההיבט הפיננסי.

כבר 60 שנה שאנחנו מלווים את הלקוחות שלנו להצלחות

073-7374374  דברו איתנו

גלילה לראש העמוד