שירותי ראיית חשבון

ייצוג עסקים מול רשות המסים

073-7374374

משרד רואי חשבון

מהי רשות המיסים

רשות המסים בישראל היא גוף ממשלתי הפועל במסגרת משרד האוצר ועוסק בעיקר בגביית מיסים לטובת הכנסות המדינה. פעילות רשות המסים כוללת גביית מיסים מעסקים ושכירים, כגון: מסי הכנסה, מע"מ (מס הערך המוסף), מיסי קנייה, מכס, בלו על הדלק ועוד…

עוד מבצעת רשות המיסים בדיקות וביקורות בעסקים ובודקת היעילות של מערכות ותהליכי ניהול פיננסי בכדי לוודא את נכונות המידע והתמיכה בחוקים הפיננסיים שהנהיגה המדינה.

רשות המיסים מהווה גוף מרכזי במדינת ישראל ותרומתה חשובה לממשלת ישראל בניהול מערכת המיסים ובתמיכה בתקציב הלאומי. תפקידה העיקרי הוא לאגור מיסים ולוודא את הישג הכנסות פיננסיות כדי לתמוך בתקציב המדינה ולשמור על יציבות המערכת הפיננסית.

מי מייצג עסקים מול רשות המיסים?

עסקים בישראל יכולים להיות מיוצגים מול רשות המיסים על ידי עורכי דין מוסמכים, יועצי מס, ורואי חשבון המוסמכים ובעלי רישיון מתאים – כל אחד בתחום שלו:

עורכי דין שמתמחים בתחום המיסים ומיועדים לייצג את העסקים והאזרחים בענייני מיסים ובהתנגדויות מיסויות בבית משפט.

יועצי מס העוסקים בייעוץ לאזרחים בנושאים מיסויים, עבירות פיננסיות ושאלות מיסויות מורכבות.

רואי חשבון, בהם נתמקד, מתמחים במתן שירותי ייעוץ פיננסי וביקורת על המספרים והדוחות הפיננסיים של העסקים והאזרחים על מנת להבטיח כי הם מוכנים ועומדים בדרישות רשות המס של המדינה.

עסקים ואנשים פרטיים שיש להם עניינים מסויים יכולים להשתמש בשירותי מיוצג כדי להבטיח את עמידתם בדרישות המיסים ולמנוע סכסוכים והתנגדויות בענייני מס.

אז איך רואה החשבון שלי מייצג אותי מול רשות המיסים?

ההצהרות הפיננסיות וההתנהלות הכלכלית של העסק/חברה שלך משמעותיים מאוד ועשויים להשפיע ישירות על המיסים שעליך לשלם. רואה החשבון שלך ינהל באופן אחראי את ההוצאות וההכנסות שלך, ידאג לשלם את המיסים בזמן וייצג אותך בכל התמודדות או בירורים מול רשות המס.

ייעוץ כללי: רואה החשבון יכול לתת לך ייעוץ יעיל בנוגע לארגון הפיננסי שלך, כולל תכנון פיננסי אופטימלי ונהלים פיננסיים שיאפשרו לך להפחית את תשלומי החובה.

תכנון מס: רואה החשבון יכול לעזור לך לתכנן חשבון הכנסה מינימלית והשקעות פיננסיות אופטימליות בכדי להפחית את יתרון המס שלך.

הגשת דוחות והודעות: רואה החשבון יכול לסייע לך בהגשת דוחות פיננסיים תקינים ובעדכוני מס בצורה נכונה ובמועד.

התמודדות עם בדיקות וביקורות: בזמן ביקורות מס, רואה החשבון יכול להיות הנציג שלך ולתמוך בך בפני נציגי רשות המיסים.

התייעצות עם רשות המיסים: רואה החשבון יכול לתקשר בשמך עם רשות המיסים ולקבל תשובות לשאלות הנוגעות לענייני מיסים

כבר 60 שנה שאנחנו מלווים את הלקוחות שלנו להצלחות

073-7374374  דברו איתנו

גלילה לראש העמוד