שירותי ראיית חשבון

רואי חשבון כנציגים בענייני מס

073-7374374

משרד רואי חשבון

ייצוג רואה חשבון

בעלי עסקים בישראל יודעים כי התנהלות מול רשויות המס, היא חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית ודורשת זמן רב שבדרך כלל חסר לעצמאיים. תפקידו של משרד רואה חשבון שלנו הוא  לייצג אותנו מול רשויות המס ולדאוג שגם החובות שלנו כבעלי עסקים וגם הזכויות שלנו יתממשו במלואם. ההתנהלות מול רשויות המס, חייבת להתנהל בשיתוף פעולה ושקיפות.

יש עסקים קטנים שאינם משתמשים בשירותיו של רואה חשבון, אלא מבצעים את העבודה החשבונאית בעצמם. למרות שזה לא כ"כ בריא, זה ניתן לביצוע בעיקר בעסקים קטנים עם מחזורים קטנים. כאשר מדובר בעסק גדול יותר, חברה או ארגון, אין מנוס מלהשתמש בשירותיו של  משרד רואה חשבון, והאמת שיש לזה יתרונות רבים.

יתרונות הייצוג של משרד רואה החשבון

משרד רואה חשבון מבין את הדרישות של הרשויות המיסים בישראל ומתאים את ההתנהלות שלנו ואת הדיווחים בדיוק לאותן הדרישות. יש לזה חשיבות עליונה מבחינת חשבונאית וזה מבטיח עמידה בדרישות המיסים ושיתוף פעולה אפקטיבי עם הרשויות.

בזכות הביקורת המדויקת והקפדנית, משרד רואה חשבון מבטיח שהדוחות הפיננסיים יהיו תקינים ואמינים, וזאת בעקבות הפרוטוקולים והתקנים המחמירים ביותר.

תכנון ואפיון מס

משרד רואה חשבון יכול לתכנן ולאפיין מסי בצורה אופטימלית ולמנוע החזרות מיותרות, מה שמשפר את היכולת של העסק להשקיע ולהתרחב. בנוסף, בזמן ביקורות ובדיקות של רשות המיסים, משרד רואה חשבון יכול להיות הנציג המיועד שלנו ולהעביר את כל המידע בשקיפות לרשויות המס.

ולבסוף הייעוץ הפיננסי. בים החוקים של רשות המיסים חשוב שיהיה מי שילווה אותנו. ליווי של רואה חשבון מומחה ביום יום ייתן לנו את הכלים להתמודד בצורה המיטבית עם כל החוקים.

לסיכום, עם משרד רואה חשבון מיוחד מאחורי הקווים, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמסגרת הפיננסית והדיווחית שלנו שלנו מאורגנת ועומדת בדרישות רשות המיסים. 

גרינברג ושות..

משרדנו מטפל זה שנים רבות בלקוחות רבים מכל ענפי המשק ומתמחה אף בטיפול בעמותות ומוסדות ללא כוונת רווח, בתי אבות ענף הבנייה. מעבר לשירותים שאנו מספקים בתחומי המיסוי, אנו בעלי הכשרה וניסיון רב בבוררות עסקית, בדיקות נאותות וייעוץ פיננסי לעסקים.

כבר 60 שנה שאנחנו מלווים את הלקוחות שלנו להצלחות

073-7374374  דברו איתנו

גלילה לראש העמוד